Kupujesz regularnie i nie chcesz za każdym razem płacić za kolejną przesyłkę? A może po prostu nie masz ochoty zbyt często spotykać się z kurierem lub chodzić do paczkomatu? Zapraszamy Cię do skorzystania z naszej Przechowalni zamówień, dzięki której możesz skumulować wiele swoich zakupów do wspólnej wysyłki. Brzmi ciekawie? Przeczytaj poniżej jak to działa.
Na czym polega przechowywanie zamówień w Srebrnej Mennicy?
Przechowywanie zamówień to usługa, którą świadczymy naszym Klientom w celu zminimalizowania ponoszonych przez nich kosztów wysyłek. Dokonując zakupu w naszym sklepie możesz wybrać spośród kilku sposobów realizacji zamówienia. Jednym z nich jest właśnie "Przechowywanie" - jeśli wybierzesz tą opcję, nie zapłacisz za wysyłkę, a my wstrzymamy realizację Twojego zamówienia i bezpiecznie przechowamy Twoje produkty w naszym skarbcu.
Możesz w ten sposób złożyć jedno, kilka lub nawet kilkadziesiąt zamówień - to, jak długo będzie wstrzymana ich realizacja zależy wyłącznie od Ciebie. Możesz w dowolnym momencie poprosić nas o wysyłkę wszystkich Twoich dostępnych zamówień.
Ile to kosztuje i czy występują jakiekolwiek ograniczenia dla Klientów?
Nasza firma nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za przechowywanie zamówień Klientów. Usługa jest całkowicie bezpłatna dla naszych zarejestrowanych Klientów i w żaden sposób nie ograniczona. Nie nakładamy żadnych limitów co do ilości zamówień, czy ich wartości, co oznacza, że możesz kumulować zamówienia do wspólnej wysyłki tak długo, jak zechcesz. Decyzję o zleceniu wysyłki lub przygotowaniu zamówień do odbioru osobistego możesz podjąć w dowolnym, najbardziej odpowiednim dla siebie momencie.
Jak prawidłowo korzystać z Przechowalni zamówień w Srebrnej Mennicy?
To bardzo proste. Dokonując zakupu pamiętaj, żeby w koszyku wybrać odpowiedni sposób realizacji zamówienia. Należy w tym celu zaznaczyć opcję "Przechowywanie" w zakładce Sposób dostawy. Gdy opłacisz swoje zamówienie, trafi ono do naszej Przechowalni, o czym poinformujemy Cię drogą mailową. W każdej chwili możesz zalogować się do swojego panelu klienta i sprawdzić na jakim etapie jest Twoje przechowywane zamówienie. Możesz zobaczyć dwa odrębne statusy:
- Przechowalnia - zamówienie dostępne do wysyłki - status ten oznacza, że wszystkie produkty z Twojego zamówienia są już dostępne w naszym magazynie. Jeżeli chcesz możesz już zlecić wysyłkę tego zamówienia lub poczekać i zgromadzić więcej zamówień do wspólnej wysyłki w przyszłości.
- Przechowywanie - oczekiwanie na dostawę produktów - to pierwszy status, jaki zobaczysz przy swoim przechowywanym zamówieniu. Jeżeli zakupiłeś produkty dostępne od ręki w naszym magazynie, to status automatycznie zmieni się na "Przechowalnia - zamówienie dostępne do wysyłki" po upływie około 24h. Jeżeli w tym czasie status nie ulegnie zmianie, oznacza to, że w zamówieniu znalazły się produkty z dłuższym terminem realizacji. Po skompletowaniu całego zamówienia, jego status automatycznie zmieni się, a my powiadomimy Cię maile o dostępności zamówienia do wysyłki
Jak zlecić wysyłkę dostępnych zamówień?
Jak pisaliśmy wcześniej, możesz samodzielnie wybrać moment zlecenia wysyłki dostępnych zamówień. Monitoruj statusy w panelu Klienta i gdy uznasz, że uzbierała się odpowiednia pula zamówień do wspólnej wysyłki, zleć jej realizację. Aby to zrobić zaloguj się do swojego konta i przejdź do zakładki "Historia i szczegóły zamówień". Zobaczysz listę swoich zamówień, a nad nią przycisk "Wyślij dostępne zamówienia".
Gdy go klikniesz sklep przeniesie Cię do koszyka, w którym zdecydujesz o sposobie wysyłki, wskażesz odpowiedni adres dostawy lub wybierzesz najbardziej dogodny dla Ciebie paczkomat lub punkt odbioru. System wygeneruje zamówienie obejmujące jedynie koszty wysyłki. Po ich opłaceniu zlecenie przygotowania wysyłki trafi do naszego magazynu.
Pamiętaj o następujących zasadach wysyłek z Przechowalni:
- w zleconej przez Ciebie wysyłce będą mogły znaleźć się wyłącznie zamówienia znajdujące się w statusie "Przechowalnia - zamówienie dostępne do wysyłki". Pozostałe zamówienia będą nadal oczekiwały na realizację w naszej przechowalni.
- nie mamy możliwości wyciągania z zamówień poszczególnych dostępnych produktów - realizujemy wysyłki jedynie kompletnych zamówień, oznaczonych odpowiednim statusem
Ile kosztuje wysyłka zamówień z Przechowalni?
W naszym sklepie obowiązują zryczałtowane stawki opłat za wysyłkę. Cena przesyłki jest zawsze taka sama, niezależnie od tego, czy wysyłamy do Ciebie jednorazowe zakupy, czy zlecasz wysyłkę wielu zamówień z Przechowalni. Właśnie dlatego nasza usługa Przechowywania zamówień jest doskonałym sposobem, by zaoszczędzić na kosztach transportu.
Masz więcej pytań?
Jeżeli w tym miejscu zabrakło odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w sprawie Przechowywania zamówień zawsze możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub drogą mailową. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wątpliwości.