Jeżeli regularnie robisz zakupy w naszym sklepie, lub planujesz to robić, to trafiłeś w dobre miejsce. Znajdziesz tu informacje na temat naszego programu lojalnościowego – jeżeli zdecydujesz się do niego dołączyć, każdy Twój zakup zostanie nagrodzony punktami. Niezależnie od tego, czy kupujesz złoto inwestycyjne, srebrne monety bulionowe, czy walory kolekcjonerskie – możesz na tym skorzystać!

Jak rozpocząć?

Żeby zbierać punkty w programie lojalnościowym musisz posiadać zarejestrowane konto w naszym sklepie. Jeżeli dokonujesz zakupów „jako gość”, to punkty nie będą naliczane i nie będzie możliwości ich przywrócenia w przyszłości.

Zatem jeżeli chciałbyś dołączyć do naszego programu lojalnościowego pamiętaj o założeniu konta Klienta.

To jeszcze nie wszystko – aby zacząć zbierać punkty musisz formalnie przystąpić do programu lojalnościowego. W tym celu poprosimy Cię o jednorazową akceptację jego regulaminu. W swoim panelu Klienta odszukaj zakładkę „Program lojalnościowy” lub kliknij tutaj.

Twoim oczom ukaże się regulamin programu lojalnościowego „Kolekcjoner punktów” – dokładnie się z nim zapoznaj, a następnie zaakceptuj przedstawione warunki. Zostaniesz o to poproszony tylko za pierwszym razem – Twoja akceptacja zostanie zapamiętana w systemie sklepu.

Gotowe – od teraz wszystkie Twoje zakupy będą nagradzane punktami! Pamiętaj jedynie, by zalogować się do swojego konta przed przystąpieniem do kolejnych zakupów.

Ile punktów otrzymam za zakupy?

Liczba punktów, jakie otrzymasz za zakup, jest uzależniona nie tylko od kwoty jaką wydasz. Wpływ na nią ma również rodzaj kupowanego przez Ciebie produktu, gdyż w naszym sklepie funkcjonują dwie stawki:

Informację o ilości należnych punktów znajdziesz przy każdym produkcie, a także w koszyku, podczas finalizacji zakupu. Ilość zgromadzonych punktów możesz w dowolnym momencie znaleźć w zakładce „Program lojalnościowy” na swoim koncie Klienta.

Status przyznanych punktów lojalnościowych – dlaczego niektóre punkty oczekują na potwierdzenie?

Punkty w programie lojalnościowym naliczamy w momencie dokonania zakupu. Możesz je w dowolnym momencie podejrzeć logując się do swojego konta i przechodząc do zakładki „Program lojalnościowy.” 

Znajdziesz tam tabelę, zawierającą informację na temat punktów przyznanych za Twoje poszczególne zamówienia. Z całą pewnością zauważysz, że punkty mogą posiadać dwa różne statusy:

  • Punkty zatwierdzone – prezentowane są na zielono. To punkty, z których możesz już skorzystać, gdyż zamówienia, z których pochodzą zostały już opłacone i potwierdzone przez obsługę sklepu.

  • Punkty oczekujące na potwierdzenie – prezentowane są na czarno. To punkty, które nie zostały jeszcze zatwierdzone i nie możesz z nich skorzystać. Ich status wynika ze statusu zamówienia, do którego zostały naliczone. Jeżeli punkty dla danego zamówienia nie są zatwierdzone oznacza to, że zamówienie nie jest opłacone, wymaga potwierdzenia przez obsługę sklepu, lub zostało anulowane. Jeżeli płatność za zamówienie zostanie zaksięgowana status punktów ulegnie zmianie.

Co mogę zrobić ze zgromadzonymi punktami?

To bardzo proste – jedyną formą wykorzystania punktów lojalnościowych jest ich wymiana na kupon rabatowy. Wymiany dokonasz w wybranym przez siebie momencie. To Ty zdecydujesz również o tym, jaką ilość punktów chcesz przeznaczyć na kupon rabatowy. 

Aby dokonać wymiany, zaloguj się do swojego konta Klienta i przejdź do zakładki „Program lojalnościowy”. Pod tabelą z punktami znajdziesz przycisk „Generuj kupon”. Po jego kliknięciu pojawi się nowe okno – system zapyta jaką ilość punktów chcesz przeznaczyć na kupon. Wpisz żądaną ilość punktów i zatwierdź przyciskiem „Dokonaj wymiany.”

Jeżeli wpisana została prawidłowa liczba punktów wymiana zostanie potwierdzona pojawieniem się nowego okna z następującymi informacjami:

  • Kod rabatowy (rozpoczyna się od przedrostka PS_)

  • Wartość kodu rabatowego (wyrażona w złotówkach)

  • Datę ważności kodu (rok od daty wymiany)

Ile punktów muszę nazbierać i jaki rabat otrzymam?

Nasz program lojalnościowy nie nakłada żadnych ograniczeń ani minimalnych ilości punktów, jakie musisz uzbierać. Możesz samodzielnie zdecydować, kiedy jest najlepszy moment na wymianę punktów na kod rabatowy. Co więcej, mając zgromadzoną określoną liczbę punktów (np. 200) możesz samodzielnie zdecydować, czy chcesz wymienić je wszystkie, czy tylko część z nich (np. tylko 100).

Wartość otrzymanego kodu rabatowego będzie uzależniona od ilości punktów, jakie przeznaczysz do wymiany. Punkt zgromadzony w programie lojalnościowym ma określoną wartość i jest to obecnie 0,05 złotych (5 groszy). Tak więc, posiadając na swoim koncie 100 punktów, możesz uzyskać rabat w wysokości 5 złotych, jeżeli zdecydujesz się wymienić od razu wszystkie punkty na kod rabatowy.

Poniżej zamieszczamy kilka przykładów wartości kodu rabatowego, zależenie od liczby punktów, jakie zostaną przeznaczone do wymiany.

Liczba wymienionych punktów Wartość kodu rabatowego
1 punkt 0,05 złotych
100 punktów 5 złotych
1000 punktów 50 złotych

Potrzebujesz więcej informacji?

Jeżeli nie odpowiedzieliśmy na wszystkie Twoje pytania w tym miejscu, to możesz poszukać odpowiedzi w treści Regulaminu Programu Lojalnościowego. Możesz również skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie - chętnie wyjaśnimy wątpliwości i odpowiemy na wszystkie pytania.

Loading...